Ophav: Tkliwi nihiliści opanowujący pozycję dystansu

lørdag den 11. februar 2012

Jeg læste på Bitterfissen Bethanys blog i går aftes...

ExproBloggen si´r!



Meget er sagt om Bitterfissen Bethany. Men jeg strøg ind forbi Bloggers Delight i går aftes og fandt et fedt indlæg.

Bethany havde læst på en blog/website (?), Luderens tror jeg den hed. Buttom line; det er en side, hvor 'sexarbejdere' skriver om deres liv.

- Bethanys 1. pointe, som glædede mig, var hendes/hans/figurens undren over, at prostituerede kalder sig for 'sexarbejdere'! Den måde hvorpå man med en ny betegnelse, får lort til at lyde som det sprødeste glasur.

- Allervigtigste pointe er så den, at Bethany kaster op over, hvordan 'Luderen'/blogskriveren glædede sig over en fast kunde, som tænder helt vildt på deres rollespil hvor Luderen skal pretende at være hans teenagedatter.
Som kunden selvsagt skal samleje etc med.
BB spyr om hvor sygt det er, at Luderen ophøjer AL SLAGS seksualitet som noget der skal passe på og værnes om!
Og BB sender tanker til den stakkels teenagedatter, hvis far går til Luderen for at få sine fantasier knaldet ud i virkeligheden.
(& nej, fritag mig for argumenter om, hvor godt det er, at manden får lov til at udspille (!) sine fantasier i det rum, for så går datteren fri! Nej! Der er ingen statistikker, som beviser der er færre seksuelle overgreb, fordi vi har prostitution i DK. Faktisk er der både stigning i antal af prostituerede & anmeldte voldtægter!)
Og god weekend :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar